I serbatoi YHR Glass-Fused-to-Steel Promuovenu u Sviluppu di Attrezzature per u Trattamentu di Scarichi

I Serbatoi Fusiunati in Vetru à Acciau sò largamente aduprati cum'è serbatoi di stoccaggio di trattamentu di acque nere in prughjetti di trattamentu di acque nere per via di i so vantaghji cum'è breve periodu di custruzzione, low cost, forte resistenza anticorrosione, è lunga vita di serviziu. Pò esse aduprati cum'è contenitore cumbinatu, cisterna di raccolta di fanghi, cisterna di raccolta di scarichi, cisterna di sedimentazione, reattore UASB, reattore IC, cisterna di condizionamentu, reattore di neutralizazione, cisterna di disinfezione, ecc.

Recentemente, YHR Environment hà furnitu servizii di fabbricazione, installazione è messa in opera di 14 serbatoi GFS per u sistema di trattamentu di acque reflue di u prughjettu di trattamentu di acque reflue di l'industria casera di Yili Dairy. Tra questi, 6 serbatoi adopranu a forma di installazione di serbatoio in serbatoio, chì hà vantaghji di struttura compatta è di risparmiu di spaziu.

hrt (1) hrt (2)

I piatti in acciaio smaltati furniti da YHR per stu prughjettu sò tutti prudutti da a basa di produzzione YHR Tangshan, cun vantaghji di alta standardizazione, qualità cuntrullabile, low cost, resistenza à l'acidi è à l'alcali, resistenza à l'impattu è resistenza à l'usura, manutenzione simplice, ecc, per aiutà per uttene l'ubbiettivi di menu investimenti è di messa in opera rapida è operazione.


Tempu di posta: Jan-08-2021