YHR Tene a Riunione di u Pianu Target Marketing 2021

U 13 di Dicembre 2020, Yingherui Environmental Equipment Co., Ltd., per ripiglià a missione 2020, chiarisce u scopu di vendita 2021, tene a riunione di u pianu di destinazione marketing 2021, è tene a cerimonia di rivendicazione di destinazione di u marketing manager. U direttore generale di a cumpagnia di attrezzature, Mr. Zhou, è tutti i dirigenti di marketing anu participatu à a riunione.

tjy (1)

In u 2020, sottu à l'influenza di l'epidemica, YHR hà fattu fronte à e sfide severe di mancanza di risorse di travagliu, impattu tamantu annantu à l'imprese d'oltremare, è accentuazione accentuata di u periodu di custruzzione tradiziunale. Ancu se era assai duru, a squadra di marketing si basa sempre nantu à a fede di u travagliu duru per cumplettà l'ughjettivu di prufittu grossu in 2020, 92% di u valore di u cuntrattu target è 90% di a quantità di raccolta di destinazione, mostrendu chì i travagliadori in YHR sò in terra cun determinazione è perseveranza.

tjy (2)

In u 2021, i gestiunarii regiunali di marketing di YHR sfidanu di novu e difficultà è affrontanu difficultà, è firmanu una dichjarazione di missione cù a cumpagnia cun fiducia per attaccà cunghjuntivamente u compitu di vendita contrattuale di destinazione di 300 milioni di yuan è u compitu di raccolta di destinazione di 206,26 milioni di yuan. Questu marca ancu u principiu di u viaghju 2021 di YHR prima di u calendariu.

A prima cerimonia di rivendicazione di destinazione di marketing di regione

A seconda cerimonia di rivendicazione di destinazione di marketing di regione

A terza regione cerimonia di rivendicazione di destinazione di marketing

A Cerimonia di Rivendicazione di u Target Marketing di e quattru regioni

A Cerimonia di Rivendicazione di u Target Marketing di Regione d'Overseas

YHR continuerà à rinfurzà a filusufia cummerciale di "simplificazione, efficienza, cullaburazione, empowerment, innuvazione, travagliu, eredità è sviluppu", integra risorse internhe, è urganizeghja attentamente a prumuzione di u mercatu, a custruzzione di canali, e nuove industrie è u sviluppu di i prudutti per ogni regione attività di marketing, per creà un valore più grande per i clienti è cuntinuà à sviluppà fermamente in 2021.

In u 2021, YHR inizierà un novu annu chì hè di grande impurtanza per u sviluppu di a cumpagnia.


Tempu di posta: Jan-08-2021