Cumu YHR adatta u so ritmu per sviluppassi à l'internaziunale

U scoppiu di l'epidemie hà causatu un grande scossa per u mondu sanu, causendu cambiamenti prufondi in a situazione ecunomica glubale attuale. Questu hà fattu chì e cumpagnie cinesi affronchinu una situazione glubale più sensibile è cumplessa, chì hà purtatu parechje sfide à u so sviluppu internaziunale, ma u ritmu di YHR ùn hè micca rallentatu.

hrt (4)

U 29 di dicembre di u 2020, per chjarificà l'ubbiettivu strategicu di u marketing à l'internu in u 2021 è adattà u sviluppu strategicu l'annu prossimu, YHR hà invitatu u prufessore Cai Zhonghua da l'Università di Tecnulugia Chimica di Pechino à visità a sede di a sucietà è insegnà a strategia di internazionalizazione di l'imprese. furmazione attraversu a trasmissione in diretta. I dirigenti anziani è l'elite di u dipartimentu cummerciale oltremare di YHR anu participatu à a riunione in situ.

hrt (1)

U prufessore Cai Zhonghua hè un studiente visitante à l'Università di Nottingham, UK. Hè principalmente impegnatu in ricerca nantu à a strategia "Cintura è Strada", innuvazione tecnologica è diritti di pruprietà intellettuale. I so rapporti di ricerca "Cintura è Strada" sottumessi anu ricevutu parechje volte appruvazioni impurtanti da i dirigenti chinesi.

hrt (2)

In u corsu di furmazione, u prufessore Cai hà spiegatu l'impurtanza di l'internaziunalizazione per e cumpagnie cinesi, è hà avvistatu nantu à i risichi d'affari chì varie cumpagnie scontranu in u prucessu d'internazionalizazione; in listessu tempu, u prufessore Cai hà indicatu a direzzione principale di a strategia d'internaziunalizazione di YHR, è ancu e varie misure di risposta à u risicu chì deve preparà in anticipu. I participanti sò stati tutti assorbiti in u prucessu di furmazione è anu beneficiatu assai.

hrt (3)

Dopu à u corsu di furmazione, i studienti in situ è ​​in ligna anu scambiatu è discuttu cù u Prufessore Cai prufundamente nantu à i prublemi attuali in l'affari d'oltremare di YHR in u 2020, è anu trovu suluzione efficace per elli.

Nel corso di l'anni, a Cina si sviluppa rapidamente. E cumpagnie cinesi cumprese YHR anu cuntinuatu à sviluppassi à livellu internaziunale attraversu a "Cintura è a Strada", è in u prucessu di avanzà, cuntinuanu à sperimentà alti è bassi è à suppurtà e difficultà. Ma hè una scelta inevitabile per a cumpagnia di cresce più grande è più forte. Solu quandu una sucietà cresce in u mercatu internaziunale cumplessu è l'ambiente d'investimentu, pò diventà più forte.


Tempu di posta: Jan-08-2021