Felicitazioni à u prughjettu di trattamentu è utilizazione di Junlebao di raccolta di acque reflue per u successu successu

U 12 di dicembre di u 2020, sponsorizatu da Junlebao Dairy Group, China Overseas Huaneng Energy Technology Co., Ltd., è co-urganizatu da Beijing Yingherui Environmental Technology Co., Ltd., "U prughjettu di trattamentu è utilizazione inofensiva di acque reflue di Junlebao di allevamentu di Wei County. -off ceremonia "hè stata tenuta cù successu in Junlebao N ° 4 Ranch in Wei County, Xingtai City, Provincia di Hebei.

jfng (1)

Ancu se ci era una nebbia intensa è un ventu fretu u ghjornu di a ceremonia di lanciamentu, l'invitati ùn pudianu ancu piantà a so attenzione entusiasta per u prugettu. Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali, Dipartimentu Provinciale di l'Agricultura è di l'Affari Rurali di Hebei, di u Centru di Sviluppu di e Scienze è di a Tecnulugia di l'Agricultura di Hebei, di u Guvernu Municipale di Xingtai, di u Bureau Agricolu è Rurale di Xingtai, di u Guvernu di a Contea di Wei, di Wei Lihua, Presidente di u Gruppu Junlebao, di Kong Xianfu, Direttore Generale di a China Overseas Huaneng Company, Wang Mingming, Presidente Esecutivu di Beijing Yingherui Environmental Technology Co., Ltd., Wu Tong, Direttore Generale di China Shipbuilding Corporation, Yuan Xufeng, Prufessore di a China Agricultural University, Yao Zonglu, ricercatore di l'Istitutu di l'Ambiente Agricolu è di u Sviluppu Sostenibile di l'Accademia Cinese di Scienze Agricole, è parechji dirigenti d'affari anu assistitu à a cerimonia di iniziu è dopu a cerimonia, anu visitatu inseme l'attellu di pruduzzione di u prugettu è u pasculu verde intelligente.

jfng (2)

In l'ultimi anni, cù u miglioramentu di a capacità di produzione cumpleta di l'allevu di a Cina, u prublema di inquinamentu di u sterile di bestiame è di pollame in l'industria riproduttiva hè diventatu sempre più impurtante. U Prughjettu Junlebao Manure in a Contea di Wei hè statu messu in opera da YHR in cunfurmità cù u principiu di "riduce, innocu, risorse è eculizazione", hè un prughjettu à grande scala di cogenerazione di biogas per u trattamentu è l'utilizazione innocu di i rifiuti di pasculi.

U prugettu hè statu cumplettamente avanzatu dapoi uttrovi 2019. Si basa nantu à i pasculi, si basa nantu à a generazione d'energia di u biogas è e tecnulugie di trattamentu di i fognani, utilizza letame è paglia cum'è materie prime, è integra sei moduli cumpresi l'ingenieria anaerobica, a generazione di energia di u biogas, u calore di i fumi utilizzazione, riciclamentu di residui di biogas, trattamentu di acque reflue d'acquacultura è piantazione di fertilizzanti organici, è a struttura hè ottimizzata. Pò trattà 450.000 tunnellate di scarichi à l'annu, pruduce 10.000.000 metri cubi di biogas, generà 18.000.000 kilowattore à l'annu, è pruduce 30.000 tunnellate di residui di biogas. L'unità di i benefici ecunomichi è suciali hè realizata.

jfng (3)

Dopu u lanciamentu di u prugettu, u metudu di riscaldamentu à risparmiu energeticu è rispettosu di l'ambiente, l'utilizazione à più livelli di l'energia, è u mudellu integratu di ritornu di l'acqua è di fertilizanti realizeranu cumpletamente a dispusizione "inoffensiva, ridutta, risorsa è ecologica" di Junlebao, custruisce una catena industriale ecunumica circulare ecunumica, chì hè di grande impurtanza per prumove a custruzzione di a civilizazione eculogica di u Contea di Wei è a creazione di un mudellu d'ecunumia circulare verde cumbinendu piantazione è allevu.

Dopu à a ceremonia d'iniziu, u "Novu Pianu di Partenza, Concentrazione Energetica, Sognu di Sorgente-Forum di Discussione nantu à u Modu di Trattamentu di u Stacciu à Grande Scala Latticeria" co-sponsorizatu da YHR è GIZ (Agenzia Tedesca di Cooperazione Internaziunale) è co-urganizatu da China Overseas Huaneng, YHR hà spartutu i "vantaghji di a rotta tecnologica di trattamentu di letame in splutazioni à grande scala" cù assai capi di latti in situ. L'ambiente in scena era armoniu, è tutti l'invitati anu dettu ch'elli avianu guadagnatu assai.

yjt (1) yjt (2)

Cum'è un principale fornitore naziunale di soluzioni di rifiuti organichi agriculi è di fornitori integrati di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, YHR utilizza a tecnulugia di energia biomasse principale per aiutà a custruzzione di risorse di rifiuti organichi agriculi, creendu cun cura elevati standard di qualità è elevati, prughjettu di grande benefiziu. YHR hè u benchmark di l'industria per i serbatoi GFS di a Cina, è hè ancu un capu in a standardizazione è a modularizazione di u campu di biogas di a Cina.

In u futuru, Yingherui Environment serà piazzatu cum'è piattaforma intelligente di prutezzione di l'ambiente, cun "supera l'aspettative di i clienti" cum'è u so valore core, seguitu i principii di riduzione, utilizzazione di risorse, innocuità è utilizzazione di rifiuti ecologichi, è sviluppà "biogas ~ Elettricità ~ calore ~ fertilizante ”pruduzzione cumbinata di mudellu d’utilizazione di biomasse, servendu ogni prughjettu di riciclamentu di e risorse di rifiuti organichi agriculi, creendu una catena industriale ecunumica circulare di l’agricultura è di l’allevu, è travagliendu cù i culleghi di a filiera per prumove u sviluppu eculogicu verdu, è cuntribuiscenu à u verde è durevule sviluppu di l'agricultura.


Tempu di posta: Jan-08-2021