YHR Manufacturing Base aiuta à u sviluppu di l'industria di prutezzione di l'ambiente

L'industria di fabbricazione di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente furnisce fundamenti tecnichi è materiali per a prutezzione di l'ambiente. A custruzzione di una basa di produzzione intelligente hè diventata a tendenza di sviluppu di l'industria manifatturiera. Oghje, Tangshan Yingherui Environmental Protection Equipment Co., Ltd., filiale interamente di Beijing Yingherui Environmental Technology Co., Ltd., furnisce prudutti standardizati, integrati è prufessiunali per l'industria di a prutezzione di l'ambiente.

 jtyj (7)

Tangshan YHR Protection Equipment Co., Ltd. hè una basa di pruduzzione intelligente di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente investite è custruite da YHR in u 2017. Si trova in Caofeidian, Tangshan City, Pruvincia di Hebei. U parcu copre una superficie di 100 Più di ettari, hè statu custruitu in un centru di fabricazione di prudutti cù apparecchiature di prutezzione di l'ambiente cum'è core, coprendu a linea di assemblea di piastre d'acciaio smaltatu, attellu di trasfurmazione di u portadoghju à doppia membrana senza biogas senza polvere, apparecchiature non standard attellu di machining, sistemi di gestione di parchi intelligenti è parechje altre apparecchiature di produzzione intelligenti.

 rt

A basa di fabricazione intelligente Tangshan YHR hè basata nantu à e tecnulugie di l'infurmazione muderne cum'è cloud computing, internet mobile è big data. Attraversu a percezione, l'interconnessione, a piattaforma è l'integrazione, u sistema di gestione di l'automazione di a produzzione, u sistema di automazione di a cumunicazione è u sistema di automazione di monitoru di sicurezza hè integratu organicamente, integrendu vantaghji cum'è intelligenza, risparmiu d'energia, riduzione di emissioni, prutezzione ambientale verde, è seguendu e norme internaziunali. Pò furnisce l'industria cù prudutti standardizati, intelligenti, integrati di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente. A capacità annuale di cuncepimentu è di produzione di a basa hè più di 100.000 fogli di piastre d'acciaio smaltate. È hè u primu in Asia à avè a certificazione standard NSF / ANSI 61.

Oghje ghjornu, i prudutti di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente fabbricati da a basa di fabricazione Tangshan Yingherui sò stati aduprati in u prughjettu à grande scala di biogas di a splutazioni porcina di a Ruiheng Company in Karamay City, u Prughjettu di Trattamentu di Leafate di Wulian in Shandong, a Fattoria di Porcu Binh Dinh Prughjettu di Trattamentu in Vietnam, u Prughjettu di Cisterna di Stoccaggio di Acqua Potabile in Maldive, u Prughjettu di Trattamentu di l'Acque Usate di a Birra in Salomone, u Prughjettu di Trattamentu di Leafate di Discariche in Salomon, Sri Lanka, è assai altri prughjetti di prutezzione di l'ambiente naziunali è stranieri.

 jtyj (5)

Dapoi a so messa in produzione, Tangshan Yingherui hà fattu pienu usu di a so propria ricerca scientifica è vantaghji di fabricazione intelligenti, hà autorizatu l'operazioni di u parcu cù l'intelligenza, hà prumuvutu a distribuzione efficiente di risorse innovative, è hà furnitu à i clienti servizii persunalizati di attrezzature persunalizati, installazione di attrezzature, manutenzione è serviziu di operazione, ecc., è s'impegna à diventà un fornitore di classe mundiale di attrezzature di prutezzione ambientale di integrazione.


Tempu di posta: Jan-08-2021