YHR Environment assiste à Shanghai IE Expo

Da u 13 d'Agostu à u 15 d'Agostu, 2020, Beijing YHR Environmental Technology Co., Ltd., cum'è fornitore integratu di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente è fornitore di servizii di soluzione generale di rifiuti organichi agriculi, Participò à IE expo 2020, chì hè co-sponsorizzata da l'Expo di Monaco Group, a Società Cinese di Scienze Ambientali, a Camera di Cummerciu Ambientale di a Federazione All-Cina di l'Industria, è a China Trade Munich Exhibition (Shanghai) Co., Ltd. Affettata da l'epidemica, questa esposizione hè diventata a prima mostra di l'ambiente cinese. industria di prutezzione è a più grande mostra ambientale di u mondu in 2020.

sd

À l'eventu di l'industria di prutezzione di l'ambiente, YHR hà dimustratu tecnologie è prudutti d'avanguardia di a cumpagnia à l'industria, hà discusitu di e tendenze di l'industria cun numerosi esperti, è hà esploratu opportunità di cooperazione.

jtIn u situ di a mostra, i trè punti culminanti di YHR anu attiratu assai visitatori à piantà per visita è cunsultazione.

Highlight 1: U video mostra bordus spettaculued a forza generale di a cumpagnia

Attraversu u filmu promozionale corporativu, u publicu in situ hà capitu u cuncettu di cultura corporativa di YHR: "Cooperate sinceramente per creà una vita felice", è l'attività di a cumpagnia cumprese a custruzzione di ingegneria di prutezzione di l'ambiente, a custruzzione di ingegneria di l'energia biomasse, a fabbricazione è a vendita di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente , servizii di operazione di prutezzione di l'ambiente è altri. Attraversu u video di custruzzione di u prugettu è i casi, sò stati profondamente cunvinti di l'efficienza è di a prufessionalità di YHR.

hrt (8)Highlight 2: Spettaculu di prudutti Stared a cumpagnia forza

U principale produttu stella di YHR chì mostra nantu à a Shanghai IE Expo hè u Tank Glass-Fused-to-Steel, chì hè pruduttu indipindente da a basa di produzzione YHR Tangshan. Utilizza un acciaiu speziale di alta forza per u smaltu cum'è materiale di basa, cù tecnulugia di smaltatura prufessiunale, u stratu di smaltu anti-corrosivu altamente inerte si integra nantu à a superficia di u substratu per furmà un modulu di piastra d'acciaio standardizatu. Hà parechji vantaghji, cumprese eccellenti prestazioni anti-corrosione, velocità di installazione rapida, lunga vita di serviziu, è pò persunalizà secondu i bisogni. Più clienti sò interessati à YHR è disposti à avè una cunniscenza più profonda di questi prudutti di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, chì ponenu una basa forte per a cooperazione futura.

hrt (9)Highlight 3: Spiegazione in situ da u marketing squadra, serviziu cumpletu per ogni publicu

In questa mostra, i marketing YHR sò ghjunti à u situ. Aderendu à u valore core di l'azienda di "supera l'aspettative di i clienti", anu furnitu spiegazioni prufessiunali è pazienti per ogni visitatore, anu rispostu à e dumande è anu esploratu opportunità future di cuuperazione.

hrt (7)In u futuru, YHR aderirà à u cuncettu aziendale di "cooperà sinceramente per creà una vita felice" è a missione corporativa di "aghjunghje culore naturale à una vita megliu", è si concentrerà nantu à a gestione ambientale di l'agricultura è di l'allevu, i prugrammi di piantazione organica è a gestione di l'ambiente rurale, per creà una piattaforma intelligente per a prutezzione ambientale di l'agricultura, e zone rurali è l'agricultori. YHR s'impegna à diventà una impresa di prima classe in u campu di prutezzione di l'ambiente cinese, è dà più grandi contributi à a creazione di benefici sociali, à stabilizà l'occupazione suciale è l'industria cinese di prutezzione di l'ambiente.


Tempu di posta: Jan-08-2021