U Serbatu Fusatu in Acciaiu di Stoccaggio di l'Acque reflue YHR Alcohol hè statu finitu in Tailanda

Ricertamenti, u serbatoiu di almacenamentu di l'alcol di u whisky maltu in acqua di vetru fusu à l'acciau furnitu da YHR per Red Bull Group (sede di Tailanda) hè statu finitu cù successu. Invece di tetti conichi precedenti, u prugettu adopra un tettu piattu autosufficiente in lega d'aluminiu senza pilastri interni per u so sustegnu. Hè a prima applicazione riesciuta di sta tecnulugia di YHR. A consegna riesciuta di stu prughjettu hè una risposta di YHR à a chjama di "The Belt and Road Initiative" di a Cina è prumove a cooperazione win-win trà a Cina è a Tailanda!

rthh (4)Questa volta, YHR Environment hà furnitu u serbatu di almacenamentu GFS di acque reflue alcoliche per u Red Bull Malt Whisky Alcohol Wastewater Project. Tutti i piatti in acciaio smaltati aduprati sò fabbricati da a linea di produzione di a basa di produzione YHR Tangshan in cunfurmità cù e norme internaziunali, cun vantaghji di resistenza à a corrosione superiore, low cost, breve periodu di custruzzione, bellu aspettu, installazione cunveniente, espansione di capacità opzionale, etc. sò stati ampiamente aduprati in più di 60 paesi è regioni in u mondu.

rthh (1)In listessu tempu, in risposta à a necessità di sicurezza è di periodicità di u prugettu, YHR hà ghjucatu i so vantaghji tecnichi principali. Dopu chì tutte e placche d'acciaio smaltate sò state trasportate versu u situ, a squadra di stallazione hà adupratu strumenti d'installazione speciali è hà aduttatu u Flip-chip Way per installà. Mentre riduce l'operazioni in alta quota è cresce a velocità, a sicurezza di a custruzzione hè ancu garantita. Vale à dì chì l'installazione di u tank GFS hè menu influenzata da fattori climatichi, chì aiuta ancu à accelerà u prugressu di a custruzzione di u prugettu, è migliora significativamente l'efficienza è i benefici di a custruzzione.

rthh (2)Beijing YHR Environmental Technology Co., Ltd. hè una impresa di alta tecnulugia cinese, chì hà per attività principale a R&D, a produzzione è a vendita di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, u prughjettu di biogas EPC, l'investimentu è l'operazione di u prughjettu di biogas. Fighjendu nantu à l'utilizazione di i rifiuti organichi agriculi, u trattamentu di e acque reflue di u bestiame, è a produzzione di apparecchiature, a R&D tecnologica è a prumuzione di a tecnulugia anaerobica di acque reflue organiche à alta concentrazione, YHR Environment hà furmatu una catena industriale cumpleta di R&D di prucessu, a fabbricazione di apparecchiature principali è a cuncezzione di prughjetti energetichi di biomassa. è a custruzzione, è ponu furnisce à i clienti in diversi campi equipaggiamenti di prutezzione di l'ambiente tecnicamente stabile è avanzata, costu-efficace è a custruzzioni di prughjetti. YHR hà una reputazione eccellente è una alta quota di mercatu in l'industria.

Nel corso di l'anni, YHR aderisce sempre à u valore di core di "supera l'aspettative di i clienti", sviluppendu attivamente è innuvendu, è hà vintu i tituli onorari di "Intrapriża High-tech", "Special Beijing New High-Tech Enterprise". YHR hà ottenutu a certificazione ISO9001 di u sistema di qualità, a certificazione NSF è parechje altre certificazioni internaziunali, è hè stata assai ricunnisciuta da l'industria è i clienti. In u futuru, cù u sviluppu di l'industria è a diversificazione di i bisogni di i clienti, YHR continuerà à migliurà l'innovazione è e capacità di fabricazione di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente per furnisce un serviziu megliu à i clienti.


Tempu di posta: Jan-08-2021