CAHE 2020 ufficialmente apertu, JCHR hà fattu una apparizione di successu!

U 4 di settembre, u 18u (2020) Expo China di Zootecnia apre ufficialmente à u Cunvenzione Internaziunale di Changsha è u Centru di Esposizione. U primu ghjornu di a mostra, a sala era affollata di migliaia di imprese cunnisciute in l'industria animale. In questu annu CAHE, JCHR hè statu svelatu cù una nova maghjina generale di marca. U stilu di decorazione frescu è rispettosu di l'ambiente hè diventatu un puntu luminosu di a mostra.

ytj (1)  ytj (2)

Cù l'apertura di a sala di mostra, u stand di JCHR hè diventatu pianu pianu animatu cù un flussu infinitu di visitatori. Amichi vechji è novi, media di l'industria è altri venenu à visità è scambià.

ytj (3)  ytj (4)

U persunale di u gruppu accoglie sempre i visitatori cun pienu entusiasmu è spiritu, è spieganu attivamente l'attività di a cumpagnia è a tecnulugia avanzata di prutezzione di l'ambiente.

th

rth (2)  rth (1)

I punti culminanti di u stand di JCHR coprenu a custruzzioni di ingegneria di prutezzione di l'ambiente, a custruzzioni di ingegneria di l'energia biomasse, a fabbricazione di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, l'utilizazione di sterame di bestiame è di pollame, servizii di operazione di prutezzione di l'ambiente, etc. hà ricevutu una grande attenzione da i visitori, è hè statu assai ricunnisciutu da parechji esperti è clienti per u cuncettu di prutezzione ambientale di l'allevu è u mudellu cummerciale.


Tempu di posta: Jan-08-2021