YHR hà finitu cù successu u prugettu di u Gruppu Indonesia Yancang

YHR hè una impresa di alta tecnulugia cinese chì si concentra nantu à a R & D, a produzzione è a vendita di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, u prughjettu di biogas EPC è l'investimentu è l'operazione di u prughjettu di biogas, è hè u puntu di riferimento di l'industria per i Serbatoi Fusati in Vetru in Acciaiu di a Cina. Recentemente, YHR hà finitu a custruzzione di 15 serbatoi di stoccaggio à seccu in acciaio inox 15 per u Gruppu Indonesia Yancang, è tutti i serbatoi sò stati finiti cù successu è ben accolti da i pruprietari. Questu hè ancu un successu impurtante chì YHR hà realizatu in più di i prudutti di cisterna GFS, rispondendu attivamente à a custruzzione "One Belt One Road" di u paese, esplorendu continuamente u mercatu internaziunale, uttenendu u mercatu è u sviluppu di i clienti.

 jtf (1)

Indonesia Yancang Group hè statu stabilitu in 1958 in Jianyili, East Java Town, è hè una di e cumpagnie principali in l'industria di u tabaccu in Indonesia. Cum'è un fabricatore di sigarette di garofanu di alta qualità, u Gruppu Yancang presta una attenzione particulare à a conservazione di i chiodi di garofano, è hà effettuatu ispezioni strette nantu à parechje imprese di produzione di lattine assemblate naziunali è stranieri.

In lugliu 2019, Mr.Buana, u direttore di cuncepimentu di Yancang Group, è Miss Chen da a filiale di Pechino, è altre persone cunnesse anu visitatu a basa di produzione Caofeidian di YHR. Cù a so linea di pruduzzione intelligente è una qualità di pruduttu eccellente, YHR si hè distinatu trà parechji pruduttori di serbatoi di assemblea naziunali è stranieri, è hè statu invitatu à a sede di u Gruppu Yancang per scambii tecnichi. In Agostu 2019, sottu a direzzione di Mr. Zhou, direttore generale di Yingherui Equipment Company, a squadra di YHR hà visitatu a sede di Gempol di u Gruppu Yancang è hà realizatu un sondaghju annantu à u situ di u prugettu in Kediri. Durante u scambiu tecnicu di dui ghjorni, a squadra YHR hè stata ricunnisciuta da u Gruppu Yancang è da u signore Buana, è hà firmatu un cuntrattu di vendita di 3,65 milioni di dollari US nant'à u locu.

 jtf (3)

In u 2020, una epidemia improvvisa hà cambiatu u pianu di consegna originale. YHR hà fattu fronte à difficultà, hà cumunicatu attivamente cù i clienti è hà adattatu i piani di produzione è di consegna. Basatu nantu à una comprensione approfondita di i bisogni generali di u prugettu, una seria di suluzioni

 jtf (2)

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a strategia "One Belt and Road" di a China, YHR fermamente "si svilupperà à l'internaziunale", risponderà attivamente à e dumande d'oltremare, truverà cumpagni naziunali eccellenti, è participerà à a custruzzione d'infrastrutture di paesi è regioni longu u percorsu di a strategia. Attualmente, l'attrezzatura di prutezzione ambientale di YHR hà guadagnatu una grande ricunniscenza da i clienti in più di 60 paesi è regioni.

Cum'è un fornitore globale di soluzioni generali per i rifiuti organichi agriculi è i fornitori integrati di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, YHR aderisce à u valore di core di "supera l'aspettative di i clienti" da parechji anni, sviluppendu attivamente è innuvendu, è hà successivamente guadagnatu "imprese di alta tecnulugia "È altri tituli onorari, è anu ottenutu a certificazione ISO di trè sistemi, a certificazione NSF è altre certificazioni internaziunali, è sò stati assai ricunnisciuti da l'industria è i clienti. In u futuru, cù u sviluppu di l'industria è a diversificazione di i bisogni di i clienti, YHR darà pienu ghjocu à u so pruduttu è vantaghji tecnichi per furnisce i clienti servizii di alta qualità è uttene benefiziu mutuale è risultati win-win.


Tempu di posta: Jan-08-2021