Prughjettu di biogas à grande scala YHR Jingyan messu in opera

U 28 di settembre di u 2020, a realizazione è a ceremonia di messa in opera di u "Prughjettu di Biogas à Grande Scala in Jingyan County Livestock and Utilization" in Leshan City, Pruvincia di Sichuan, fatta da YHR, hè stata tenuta in u situ di u prugettu, marcendu una nova tappa storica in Entrata ufficiale di Jinyan in u trattamentu innocu di u letame animale.

hrt (1)

A Contea di Jingyan cum'è contea di esportazione di porci vivi, in 2019, a contea hà 640.000 bestiame è pollame (unità di porci), cù una pruduzzione annuale di 1,18 milioni di tunnellate di vari tippi di stincu. Una grande quantità di bestiame è di pollame inquinanti da letame rende l'ambienti di Jingyan seriamente inquinati. Per prutege l'ambiente urbanu è rurale è prumove u sviluppu sanu di l'agricultura, a Contea di Jingyan hè a prima cuntea di a Pruvincia di Sichuan chì adopra u mudellu di "trattamentu centralizatu in u ciclu di a cuntea sana" per trattà u sterile di l'animali è di u pollame in modu innocu. realizà l'utilizazione di letame.

U prugettu copre una superficie di 42 ettari è hà un investimentu tutale di 101 milioni di yuan. Dopu à a fine, pò trattà 274.000 tunnellate di sterame di bestiame è di pollame è 3.600 tunnellate di paglia, cù una pruduzzione annuale di 5,76 milioni di metri cubi di biogas, è una generazione di energia annuale di 11,52 milioni di kWh. Produce 25.000 tunnellate di fertilizzante organicu solidu è 245.000 tunnellate di fertilizzante biogas liquidu annu. Si stima chì u redditu annuale di e vendite sarà di 19,81 milioni di yuan.

hrt (2)U "prughjettu à grande scala di biogas in a Contea di Jingyan" intrapresu da YHR hè u prughjettu di core di u prughjettu di biogas à grande scala per a sfruttamentu di sterili di bestiame è di pollame in a Contea di Jingyan. U prugettu trasporta letame di bestiame è aviculture da varie splutazioni à un centru di trattamentu centralizatu per mezu di una cisterna cumpletamente chjusa o di una pipeline, è attraversu un trattamentu di fermentazione anaerobica à media temperatura, u biogas generatu hè adupratu per a generazione di energia, è u residu di biogas hè adupratu per pruduce fertilizante organicu solidu di qualità, a slotta di biogas hè aduprata per pruduce fertilizante liquidu.

U prughjettu à grande scala di biogas in a Contea di Jingyan hè una esplorazione benefica di YHR per aiutà a Contea di Jingyan à prumove a trasformazione è l'upgrade di a zootecnia, guidà u sviluppu ecunomicu righjunale è risolve i prublemi ambientali causati da un trattamentu poveru di letame. Hà benefici ecunomichi, suciali è Ecologichi. In u futuru, YHR continuerà à sustene u valore core di "supera l'aspettative di i clienti", custruisce una piattaforma intelligente per a prutezzione ambientale di "l'agricultura, e zone rurali è l'agricultori" è furnisce servizii di qualità per più prughjetti.


Tempu di posta: Jan-08-2021