L'attrezzatura YHR continua à migliorà u livellu di standardizazione, integrazione è automazione

L'industria di l'attrezzatura di prutezzione ambientale di a Cina hà iniziatu in l'anni 60. Cum'è una parte impurtante di l'industria di prutezzione di l'ambiente, a fabbricazione di attrezzature hè unu di i ligami fundamentali di tutta a catena di l'industria di prutezzione di l'ambiente. U so livellu tecnulugicu è a situazione di sviluppu ùn anu micca solu un rolu di guida per u sviluppu di l'industria, ma furniscenu ancu un supportu tecnicu è materiale. Sò una garanzia impurtante per ottene un sviluppu verde.

Chine sustegnu puliticu per parechji anni, è cambiamenti gratificanti in u valore di produzzione

In u quadru di u rapidu avanzamentu di a custruzzione di a civiltà ecologica, dapoi u 2012, l'industria di a fabricazione di apparecchiature di prutezzione di l'ambiente hè stata fermamente sustenuta da e pulitiche di a China.

In u 2012, u "Dodicesimu Pianu Cinquennale per l'Attrezzature per a Prutezzione Ambientale" hà prupostu di mantene una crescita annuale media di 20% in u valore di pruduzzione tutale di l'industria di fabricazione di apparecchiature di prutezzione di l'ambiente, è ghjunghje à 500 miliardi in u 2015; In u 2014, u "Pianu di Implementazione per i Prughjetti d'Industrializazione di e Maghjine è Prudutti Tecnulugichi di Prutezzione Ambientale Principale" richiede chì u valore di pruduzzione tutale di l'industria di fabricazione di apparecchiature di prutezzione ambientale ghjunghje à 700 miliardi in u 2016; In u 2017, u Ministeru di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione hà publicatu i "Opinioni Guidanti nantu à l'Accelerazione di u Sviluppu di a Manifattura di l'Attrezzature per a Protezzione Ambientale", in più di affirmà u statutu di quella industria, hà datu orientamenti di layout strategichi specifici, è hà ancu prupostu chì u valore di output di quella industria duveria ghjunghje à 1.000 miliardi di yuan in u 2020; In u 2018, u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione hà primu formulatu e "Cundizioni Standard di Industria Industriale di Pruduzione Ambientale (Cuntrollu Atmosfericu)" è hà annunziatu successivamente trè lotti di imprese chì soddisfanu e cundizioni standard; di lugliu 2020, u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione, u Ministeriu di a Scienza è di a Tecnulugia è u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente anu publicatu cumunu un avvisu nantu à i travagli di raccomandazione di u "Catalogu Tecnulugia è Attrezzatura di Prutezzione Ambientale Principale Incuragitu da u Statu (2020 Edizione) ", enfatizendu à accelerà u sviluppu è l'applicazione di attrezzature avanzate per a prutezzione di l'ambiente, prumove u livellu generale è a qualità di fornitura di l'industria di fabbricazione di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente, è furnisce un forte supportu per a custruzzioni di civiltà ecologiche è un sviluppu ecunomicu di alta qualità; Ricertamenti, u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione hà formulatu e "Cundizioni di Specificazione di l'industria di Pruduzione Ambientale (Trattamentu di Scarichi) (Prughjettu di Cunsultazione)" è d'altri di novu per dumandà opinioni esterne.

Cù u sustegnu di e pulitiche favurevuli è u prugressu continuu di a prevenzione è u cuntrollu di l'inquinamentu, a scala di l'industria di fabbricazione di attrezzature per a prutezzione ambientale hè in rapida espansione, è u valore di uscita totale di l'industria aumenta annu per annu. À sente statistiche precedenti, u valore annuale di pruduzzione di quella industria era solu di 30 miliardi di yuan in u 2020; in u 2005, hè cullatu à 53 miliardi di yuan; in 2016, era 620 miliardi di yuan; in u 2018, era di 690 miliardi di yuan, ottenendu un aumentu di 13% paragunatu cù u 2017, è a prufittuità hà righjuntu l'8%. Una urganizazione prufessiunale prevede chì cù l'espansione di a dumanda di u mercatu di prevenzione di l'inquinamentu, l'industria di fabricazione di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente inaugurerà un periodu di rapidu sviluppu. Serà favuritu da e duie pulitiche è da u mercatu, è si prevede chì u valore di a produzione annuale di l'industria ghjunghjerà à 1 trilione di yuan entro u 2020.

In u futuru, guidatu da e pulitiche pertinenti, a dumanda di u mercatu di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente in Cina continuerà à cresce, è a scala di l'industria continuerà à espansione. Sicondu e statistiche di l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Cummerciale di a Cina, u mercatu di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente in Cina ghjunghjerà à 1,48 trilioni di yuan sin'à u 2025.

jtyj (2)U sviluppu di a standardizazione di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente, integrazione è l'automatizazione hè in urgente bisognu di innuvazione tecnologica è di scuperte

In u cuntestu di espansione di a dumanda di u mercatu è di a scala industriale, cù a prumuzione di a guvernanza ambientale, u rolu di a tecnulugia hè diventatu sempre più impurtante. Tuttavia, a cumpetizione attuale di l'industria hè disordinata, e ricerche tecniche è e cundizioni di sviluppu sò poveri, è alcune apparecchiature chjave è cumpunenti principali sò limitati da altri. Dunque, a chjave per prublemi profondi in u campu di a prutezzione di l'ambiente hè a tecnulugia.

In l '"Opinioni Guidarii nantu à a Costruzione di un Sistema Modernu di Governanza Ambientale" emessi da l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu, hà prupostu "di rinfurzà l'innovazione indipendente di i principali prudutti tecnologichi di prutezzione di l'ambiente, prumove a dimostrazione è l'applicazione di i primi equipaggiamenti tecnologichi di prutezzione ambientale maiò , è accelerà u miglioramentu di a tecnulugia è di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente "à l'industria. È u travagliu di raccomandazione richiede chì l'apparecchiature tecniche raccomandate attraversanu i colli di bottiglia tecnichi in a tecnulugia di core di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente è di supportu di parti, materiali, farmaceutichi è altri campi, è à u listessu tempu miglioranu continuamente a standardizazione, l'integrazione è l'automazione di l'ambiente equipagiu di prutezzione.

Si pò vede chì, in u futuru sviluppu, l'imprese principali in l'industria di fabbricazione di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente diventeranu in fornitori di servizii integrati chì integranu a cuncezzione di u sistema, a fabbricazione di apparecchiature, a custruzzioni di ingegneria, a messa in servizio è a manutenzione, è a gestione di l'operazione; e piccule è medie imprese si cuncentreranu nantu à a specializazione di i prudutti, l'approfondimentu di a ricerca è di u sviluppu, a specializazione di i servizii è i novi tippi di forme d'imprese, è formanu un gruppu di clusters guidati da imprese principali, supportendu da e piccule è medie imprese, è da a catena industriale si sviluppa coordinatu.

jtyj (1)Sicondu a previsione di l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Cummerciale Cina, l'industria di l'attrezzatura per a prutezzione di l'ambiente avrà in u futuru e seguenti tendenze di sviluppu:

U livellu tecnicu serà assai miglioratu. In u futuru, l'industria hà da scopu di fà scuperte in e tecnulugie cumune chjave, s'appoghja nantu à e tecnulugie cumuni chjave di l'industria, è aduprà a catena industriale cum'è un ligame per creà centri d'innovazione tecnologica è alleanze d'innovazione tecnologica industriale.

A produzzione hè intelligente è verde. L'industria di l'attrezzatura per a prutezzione di l'ambiente migliurà u livellu di fabricazione intelligente è di gestione di l'infurmazioni, è uttene una gestione magra di u prucessu produttivu.

Diversificazione di i prudutti è sviluppu di marca. L'imprese svilupperanu à pocu à pocu è formanu prudutti integrati per e diverse industrie cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. In vista di i costi di governanza ambientale è di l'efficienza operativa, e cumpagnie si concentreranu nantu à u sviluppu di apparecchiature intelligenti, di risparmiu energeticu avanzate è efficienti di prutezzione di l'ambiente, secondu e necessità di guvernanza di l'utenti è l'ambiente operativu, creeranu prudutti persunalizati. In listessu tempu, e cumpagnie rinfurzeranu a custruzzioni di marche di prudutti di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente è stabiliscenu un sistema di gestione di a cultura di a marca.

Expand mercatu internaziunale. E cumpagnie di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente participeranu à a custruzzione è l'operazione di prughjetti di prutezzione ambientale d'oltremare attraversu l'introduzione di tecnulugia, a ricerca è u sviluppu cooperativu, l'investimenti diretti, etc., è adopranu vantaghji cumplementari è forti alleanze per espansione attiva di i mercati esteri.

YHR hè armatu di tecnulugia ambientale per creà un mondu integrata fornitore di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente

Beijing Yingherui Technology Co., Ltd. (chjamata ancu YHR) hè stata creata in u 2005. YHR hè un fornitore integratu di apparecchiature di prutezzione ambientale integratu glubale è fornitore di servizii di soluzione generale di rifiuti organichi agriculi. È hè una impresa naziunale di alta tecnulugia chì pò esportà servizii integrati cumpresi cuncepimentu di sistema, fabbricazione di apparecchiature, custruzzioni di ingegneria, messa in opera è manutenzione, operazione è gestione à u mercatu.

jtyj (3)Per un bellu pezzu, YHR dà una grande impurtanza à a scienza è a tecnulugia, è recluta prufessiunali per a ricerca scientifica è l'innovazione. In u 1999, YHR hà compiu per a prima volta u serbatu di u Vetru Fusatu in Acciaiu cuncepitu è ​​fabbricatu indipindentamente da i Cinesi. Rispuntatu à altri serbatoi, u serbatu GFS hà fattu una avanzata in i materiali, tecnulugia anticorrosione è metudi di installazione, è hè una tecnulugia avanzata di fabbricazione di serbatoi, hè diventatu u pruduttu principale di YHR in i so anni di sviluppu. In 2015, YHR hà pigliatu u primu capu in a redazzione di e norme di l'industria di i tank GFS in Cina. In 2018, u serbatu GFS autoproduttu YHR hè statu u primu in Asia à uttene a Certificazione NSF / ANSI 61.

Cù a messa in servizio di a nova basa di fabbricazione di attrezzature di YHR in 2019, u prucessu di produzione di Attrezzature di Protezzione Ambientale YHR hà miglioratu u livellu di gestione di l'infurmazioni, è hà realizatu una gestione magra di u prucessu di produzione. A basa di pruduzzione hà avanzate linee di produzione di piastre d'acciaio smaltate, attelli di trasfurmazione di doppia membrana di gas senza polvere, attelli di usinamentu di apparecchiature non standard, ecc. U prucessu di pruduzzione mette in opera strettamente e norme cinesi è hà una competitività internaziunale.

jtyj (4)In l'ultimi anni, in più di u cisterna di assemblea di smaltu, a squadra di R&D di YHR hà sviluppatu prudutti integrati di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente cum'è i sistemi di desulfurizazione biologica è i sistemi di rinnuvamentu di u biogas per l'innovazione tecnologica. Queste apparecchiature sò state esportate in Russia, Australia, Grecia, Africa, Sud America, Sud-est asiaticu è altri paesi è regioni. YHR hà accumulatu parechji casi di prughjetti di prutezzione di l'ambiente di diverse scale è industrie, hà furnitu servizii di alta qualità per parechji clienti naziunali è stranieri.

Unisci e forze per creà a cumpetitività di core

di tecnulugia di prutezzione di l'ambiente

In Dicembre 2019, YHR è Guangdong Juncheng Biotechnology Co., Ltd. si sò uniti è riorganizati in Juncheng Herui Environmental Technology Group Co., Ltd. (chjamata "JCHR"), YHR hè diventata una sucietaria holding di JCHR.

jtyj (5)Oghje ghjornu, JCHR è Tsinghua University, Sun Yat-sen University, Renmin University of China, China Agricultural University, South China University of Technology, South China Agricultural University, Guangdong University of Technology, Nanjing Agricultural University, Southwest Forestry University è altre università chjave anu stabilitu una bona rilazioni di cuuperazione industria-università-ricerca, è furmatu un sistema d'urganizazione di ricerca scientifica di "un istitutu, dui centri". L'Istitutu di Ricerca per a Prutezzione Ambientale hè statu stabilitu in Guangdong. Basendu si nantu à a squadra uriginale di Juncheng Biotechnology, hè statu stabilitu u centru di ricerca "Sud"; arrimbendu si à a squadra tecnica uriginale di Pechino YHR, hè statu stabilitu u centru di ricerca "Nordu", dui centri si impegnanu cunghjuntamente à a ricerca applicata è a prumuzione di a tecnulugia di prutezzione di l'ambiente è di novi materiali di prutezzione di l'ambiente, è custruiscenu ancu di più a tecnulugia è a cumpetitività di a prutezzione di l'ambiente di a cumpagnia.

A tecnulugia di core di a fabbricazione di attrezzature hè a chjave per a crescita di l'imprese. In u futuru, YHR continuerà à rinfurzà u so putere di innovazione, ammaestrà e tecnulugie di core di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente attraversu l'introduzione tecnologica, a ricerca è u sviluppu cooperativu è altri modi, è migliurà continuamente a standardizazione, l'integrazione è l'automatizazione di l'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente, per fà contributi à a causa cinese di prutezzione di l'ambiente.


Tempu di posta: Jan-08-2021