Benvenutu à informatization | YHR tene una riunione d'iniziu di l'implementazione di l'infurmazione

Dapoi u YHR è u JC Biological in JCHR Group sò stati fusionati è riorganizati in JCHR in Dicembre 2019, l'integrazione interna di u gruppu hà righjuntu un novu livellu. U 7 di dicembre di u 2020, per rinfurzà ulteriormente u cuntrollu internu di a sucietà, standardizà a gestione di l'impresa, prumove a messa in opera di sistemi d'infurmazione, è prumove una bona situazione di cuuperazione win-win, YHR hà tenutu una riunione d'iniziu di implementazione di l'infurmazione.

 jtyj (1)

Li, Vice Presidente di u Gruppu JCHR, Mr. Zhou, Vice Presidente è Direttore Generale di YHR, Mr. Ning, Chief Financial Officer, è Mr. Xie, Information and Automation Office di JCHR, Mr. Zhou Huan, Vice Direttore Generale di YHR è Manager di YHR Equipment Company, Ms. Hu, Direttore di l'Operazione, è altri Rappreżentanti di u Gruppu anu assistitu à a riunione; intantu, tutti i salariati di u Sede di YHR, tutti i salariati di a filiale di YHR Tangshan, è i salariati di u situ di u prugettu anu participatu à a riunione à distanza à traversu a trasmissione in diretta in ligna.

Hè statu annunziatu à a riunione chì dopu u travagliu duru di i membri di a squadra di u prugettu di dispiegazione di u sistema d'infurmazione, si prevede chì da questu mese, YHR inizierà à operà un novu sistema d'uffiziu, sistema di risorse umane, sistema finanziariu, fornimentu sistema di catena è sistema di rimborsu di spese per uttene a custruzzione di a piattaforma di informazioni di u Gruppu JCHR, a gestione finanziaria è a contabilità basata in gruppu, è l'unificazione di i vari dipartimenti finanziarii, cumerciali, HR, uffiziu è altri sistemi, è custruisce una piattaforma di gestione di coordinazione efficiente di JCHR.

 jtyj (2)

À a riunione, Mr. Li hà spiegatu l'impurtanza è l'urgenza per l'implementazione di l'informatica, hà incuragitu tutti i salariati à cuntinuà à amparà è à fà un bonu usu di l'utili d'infurmazione per serve i clienti; U Signore Zhou hà enfatizatu chì hè necessariu assicurà chì u pianu generale per l'informatizazione sia implementatu, tutti i dipartimenti devenu unificà i so penseri è azzioni per a decisione è u dispiegamentu di a sucietà di u gruppu, è cundannali à i scopi è i compiti determinati da u pianu d'informatica, per assicurà chì u pianu sia messu in opera in modu efficace è urdinatu; infine, i direttori di i vari dipartimenti di YHR anu espressu e so opinioni, risponderanu pienamente à a chjama di l'organizazione è coopereranu cù l'implementazione di l'informatica.

U novu sistema di infurmazione è di uffiziu unificatu ùn aiuterà micca solu à migliurà l'efficienza di l'uffiziu di l'imprese, ma faciliterà ancu e statistiche è l'analisi di i dati di gestione, assicurerà l'accuratezza, a comparabilità è l'utilità di i dati, è darà un sustegnu à e decisioni per a produzzione è l'operazione; Hè favurèvule à rinfurzà a gestione di l'inventariu è a gestione normativa finanziaria; favurisce l'integrazione interna di u Gruppu JCHR, è migliora u sensu di appartenenza è di ricunniscenza di l'impiegati à u gruppu.

In u futuru, tutti l'impiegati di YHR seranu capaci à aduprà u novu sistema d'uffiziu in un cortu periudu di tempu è integranu cumpletamente l'infurmazioni di i prudutti di u Gruppu JCHR, pruduzzione, inventariu, finanza, persunale, apparecchiature, ecc. Per migliurà l'efficienza di tutti i ligami, aiutanu l'impresa à sviluppassi in a direzzione di a digitalizazione, è prumove a gestione d'impresa per diventà più scientifica, efficiente è intelligente.


Tempu di posta: Jan-08-2021