U merre di Yongcheng hà investigatu YHR Yongcheng Liangying prughjettu di biogas à grande scala

U 27 d'ottobre di u 2020, u Sindaco di Yongcheng, Gao Dali, hà guidatu Qu Haibo, Sicritariu Generale di l'Uffiziu di u Guvernu Municipale, è u Vicesindaco Liang incaricatu di l'Agricultura Municipale, Direttore Sun di l'Agricultura è u Bureau Rurale, è Direttore Xue di u Bureau di Zootecnia , è altri capi di dipartimentu pertinenti di a cità per visità un prughjettu di biogas à grande scala in situ per fà investigazioni di campu. U prugettu hè custruitu da Yongcheng Liangying Agricultural Waste Treatment Co., chì hè una sucietà filiale di YHR.

U prugettu hè situatu in a cità di Peiqiao, a cità di Yongcheng, è sò custruiti 4 reattori integrati CSTR, chì sò principalmente usati per trattà u letame di a splutazione Yongcheng COFCO. U prugettu pò pruduce 8.750.000 m³ / a di biogas, chì pò esse adupratu per generà elettricità; a produzzione annuale di biogas hè di 16 800 000 kW · h, è u calore di perdita di generazione di energia hè adupratu per aumentà a temperatura di u situ; a produzzione di residui di biogas hè di 5.000 t / a, è a fanga di biogas hè di 550.000 t / a, chì sò tutte applicate à i terreni agriculi cum'è fertilizante organicu.

kuy (1)

Durante l'operazione di u prugettu, Liangying Company è u pruprietariu di u prugettu, COFCO, anu aduttatu un mudellu di cooperazione di terzu per carica di i diritti di trattamentu di letame. U Gruppu COFCO si cuncentra annantu à a ripruduzzione di i porci è u trasportu di letame à a stazione di biogas. Liangying hè incaricatu di a fermentazione di u biogas per risolve u prublema di l'inquinamentu di e sterule. U biogas hè adupratu per generà elettricità, chì pò pruduce in continuu boni benefici ambientali è ecunomichi.

Durante l'ispezione, u sindaco Gao è u so circondu anu guardatu attentamente l'attrezzatura principale è l'installazione di u prugettu, anu amparatu in dettaglio nantu à a custruzzione attuale, a produzione è l'operazione, è ancu a generazione elettrica successiva, i residui di biogas è u trattamentu di slurry di u prugettu, è hà ascoltatu attentamente l'introduzione di a pianificazione è di a custruzzione di u prugettu, l'investimentu di capitale, l'operazione di u prugettu è e caratteristiche di u prugettu, assai elogiatu a qualità di a custruzzione, l'operazione generale è u modu di cooperazione di u prugettu custruitu da Liangying.

kuy (2)

U trattamentu di i rifiuti organichi agriculi hè sempre statu un prublema maiò in u sviluppu rurale. In questu sensu, a quantificazione cumpleta è u prughjettu prufessiunale di trattamentu è di utilizazione di u biogas custruitu da Liangying pò micca solu trattà u letame di porcu da a splutazioni di porci, ma ancu riceve inquinanti di rifiuti cum'è letame da altri tippi di splutazioni è paglia di colture in Yongcheng, è custruisce una regione centru di trattamentu di i rifiuti agriculi per risolve i prublemi di l'inquinamentu di i rifiuti di l'acquacultura, guarantisce in modu efficace u sviluppu verde, circulariu è à pocu carbonu di l'eculugia regiunale, è aiuta a custruzzione di belli paesi in Cina.


Tempu di posta: Jan-08-2021