Tri sistema Tangshan YHR QES hà ottenutu a certificazione ISO

Dopu chì Beijing YHR Technology Co., Ltd. abbia ottenutu a certificazione ISO QMS, EMS, OHSMS (QEO) in u 2019, Tangshan YHR Equipment Co., Ltd., cum'è filiale di YHR, hà riesciutu a qualità, l'ambiente è a salute di u travagliu è sistema di gestione di a sicurezza audit tripartitu, è ufficialmente ottenutu GB / T19001-2016 idt ISO9001: 2015, GB / T 24001-2016 idt ISO14001: 2015 è GB / T 45001-2020 idt ISO 45001: 2018 Certificazioni in Dicembre 2020.

ISO hè a più grande urganizazione internaziunale di standardizazione, cumposta da più di 100 organizzazioni naziunali di standardizazione. A certificazione internaziunale ISO hè un permessu di entrata per e cumpagnie per rompe e barriere verdi internaziunali è entrà in i mercati europei è americani, è hè ancu una di e condizioni necessarie per u cummerciu globale. Tra questi, a certificazione ISO9001 hè di gran lunga u quadru di qualità u più maturu di u mondu. Più di 750,000 organizzazioni in 161 paesi / regioni utilizanu stu quadru. Ùn stabilisce micca solu e norme per u sistema di gestione di a qualità, ma ancu per u sistema di gestione generale. Una sucietà ottiene a certificazione ISO1, chì significa chì a sucietà hà righjuntu e norme internaziunali di vari sistemi di gestione, è hà a capacità di furnisce continuamente è costantemente prudutti soddisfacenti à i clienti.

 sdv

 Sta volta, Tangshan YHR hà ottenutu a certificazione, chì indica chì a nostra sucietà hà stabilitu un inseme cumpletu di sistemi di gestione di a qualità, di l'ambiente è di guarigione occupazionale è di sicurezza in a gestione, u pruduttu, u mercatu, è u serviziu post-vendita di placche d'acciaiu enmal è altre filiali prudutti. YHR hè entratu in una pista di gestione di l'imprese muderna standardizata è scientifica.

 In u futuru, a basa di fabricazione YHR è Tangshan YHR continuerà à rinfurzà i sistemi di gestione di a qualità, di l'ambiente è di a salute è di a securità di l'azienda, d'ottimizà è di standardizà continuamente vari sistemi di gestione, prumove l'ottimisazione è l'upgrade di i prudutti, si sforzanu di furnisce à i clienti prudutti di alta qualità , è attraversu un sistema standardizatu di servizii di gestione per offre à i clienti una sperienza di serviziu più prufessiunale.


Tempu di posta: Jan-08-2021